IDAG BLIR D GRÖNAN!

Jag är så sjukt irriterad på att jag inte ska få guldkort iår!
Mamma och pappa sa till mig förra året att jag inte fick guldkort, och att dom skulle tänka på det till nästa år, nu är det nästa år! Jag har frågat väldigt snällt, men dom säger bara; Varför ska du där och springa varje dag?
Då säger jag ; Vaddå, asså vi åker ju bara på helger o så, kanske inte ens varje vecka?
Då säger dom; Men det är väl onödigt!? Om du inte ska dit ens?
Blir så irriterad på att mamma och pappa ska alltid vara och hålla på, liksom såklart att dom ska kunna bestämma om att jag kanske ska slagga hos någon, då är det ju klart att dom kan säga nej. Men mamma. Asså blir så irriterad! Igår skulle jag slagga hos Nova, men när jag kom hem, var jag vääääääääldigt hungrig, och mamma tog upp en sak som hände förlängesen, och då blir jag sur, och då sen när vi blev vänner igen så frågar jag ; Kan jag få sova hos Nova?
Då blir hon typ sur, och säger;Inte när du betett dig såhär
Men ska iaf äta frukost nu och sen ringa nova o mickis och kolla om jag kan hänga med dom till grönan!
Jonna och Nora kanske också hänkar, ska ringa Isabell också och kolla om hon också vill hänka, puss!

Är i skolan och ligger i ett bås, för att aa, kul helt enkelt. Idag är det torsdag och jag ska kanske på bio, men vet inte om jag pallar. Alla verkar ha det najs, utom jag som ligger i ett bås och har sprängande huvudvärk och allmänt tråkigt. Men ibland har man bra dagar och ibland dåliga, som idag, när jag ligger uppkrupen i ett bås. Ska nog inte gå på bion av olika skäl. Kan inte bara torsdag sluta, och fredag bara komma. Då skulle jag inte ha sprängande huvudvärk eller må allmänt dåligt. Efter rasten har jag NO och då ska vi snacka tobak och droger. Wihoo, precis vad man behöver. *ironi*. Det är ganska bra för jag kommer få pengar på mobilen 195 kronor. Då ingår det fri surf. Och sen 5000 fria sms. Tack mamma!       Egentligen brukar jag få 75 kronor, och det är ganska lite om man ringer ofta till personer.  Jag la ju upp en bild på min nya dress och den blev uppochner haha! Just nu är jag fett konstig, om mamma ser dethär så ring mig tack, vill hem och bara skita i allt och alla.               Det blev ett ganska långt inlägg, på måste sluta nu. Puss
fuck school


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa inte allls att det var för hur du hade betett dig. Det handlade om att klockan var över nio när du frågade. Ajöken/mamma

2011-05-11 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0