TEATER OCH MIDDAG MED BÄÄSTA!

Jag bloggade ju om när jag var påväg till Sjöstaden, där åt jag på max, mmmmmm!
Älskar den maten! Det är mycket bättre med MAX, för att den är mycket godare!
Aja, så längesen jag träffade min farmor, har saknat heenne SJUKT mycket! Men vi åkte iaf till sjöstaden!
Där hade Naimi en teaterföreställning. Hon var mobbad.. Asså ville bara slå till hon som mobbade Naimi, i föreställningen!!
Clara, Naimis kompis hade med sig sin bror, Leo, han är min bästavän, hahhahahaha!
Jag åkte hem i deras bil, och sen frågade dom om jag och Naimi ville joina dom till en resturang, såklart!!
Så då joinade vi (Naimi och Jag) dom till Luigis(stavat). Men jag åt en jätte-go' ratatouille. Sen snackadre jag o Leo skitmycket!

Men jag tyckte om föreställningen, den var riktigt bra, i början råkade en tjej färga hennes hår ORANGE!
Naimi och Clara var riktigt duktiga! Blir nästan lite sugen själv på teater.

Nu ska jag gå upp och läsa, puss!


jag o syrran, love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0